Seznam aktivnosti

Seznam aktivnosti in kulturnih vsebin za podjetja

V sodelovanju s člani Asociacije smo pripravili nabor kulturnih aktivnosti in vsebin, ki jih podjetja lahko vključijo v svoje delovanje ter povezave do spletnih strani izvajalcev.

S kakovostnim izborom vizualnih elementov v prostoru lahko vplivamo na njegovo značajnost ter s tem izboljšamo počutje in motivacijo zaposlenih, posledično pa tudi njihov odnos do vsakodnevnih izzivov. Ambientalni elementi so v prostorih gotovo najbolj pogosto umeščeni v obliki umetniških slik in grafik, a je njihov nabor lahko izrazito pester. V prostor lahko umestimo tudi intermedijske instalacije, jih opremimo s primerno glasbo ali knjižno polico.

• dvig produktivnosti kadrov;
• večja prepoznavnost med poslovnimi partnerji in strankami;
• večja predanost vrednotam in ponotranjenje vizije med zaposlenimi

• organizacijska klima in zadovoljstvo zaposlenih.

Slike, fotografije, grafike in plakati so različni tipi vizualne umetnosti, ki jih je možno vključiti tako v prostore zaposlenih, kot tudi v prostore, ki so namenjeni Slike, fotografije, grafike in plakati so različni tipi vizualnih umetnosti, ki jih je možno vključiti tako v prostore, v katerih delujejo zaposleni, kot v prostore, ki so namenjeni predvsem obiskovalcem. Z vizualnimi elementi je možno poudariti specifično sporočilo podjetja (z ustreznim in premišljenim izborom kakovostnih fotografij narave podjetje, na primer, lahko podčrta svojo ekološko naravnanost) ali pa vzpostaviti kakovostno in povedno vzdušje.

Foto: LokalPatriot

Ponudniki

Poslovni subjekti v čakalnice, sprejemne in družabne prostore pogosto umeščajo zaslone, ki so lahko premišljen vir uporabnih informacij in reklamnih sporočil, včasih pa le priklopljeni na naključno izbran video kanal. Običajno predvajane vsebine je s strokovno pomočjo zlahka mogoče dopolniti z umetniškimi video reeli, ki lahko dopolnijo, poudarijo in nadgradijo prikazovane vsebine ali razbijejo monotonijo cikličnega ponavljanja vsebin na zaslonih.

Foto: Elias Merino in Tadej Droljc

Ponudniki

Knjižna polica je za ljudi z nekaj nezapolnjenega časa sinonim za njegovo kvalitetno in po meri krojeno preživljanje. Premišljena in raznovrstna bera knjižne in revijalne ponudbe bo v kratek čas in sprostitev tako čakajočim strankam kot zaposlenim, ki koristijo zaslužen oddih, ter vsem v sporočilo, da vam je mar za spodbujanje bralne kulture.

Foto: Beletrina

Ponudniki

Tam kjer glasbo v okviru delovnega mesta pričakujemo smo pogosto soočeni z glasbo, ki skuša ustrezati čim širšemu krogu obiskovalcev. Tovrsten prostor pa je možno obogatiti z glasbenimi vsebinami, ki so inovativne in drugače s to specifično karakteristiko pa oblikujejo posebno vzdušje prostora.

Foto: Zavod Sploh

Ponudniki

Intermedijska umetnost je eksperimentalno-razvojni oddelek ustvarjalnosti. Raziskuje meje ustaljenih umetniških oblik, združuje jih, drugači ter povezuje s svetovi tehnologij in znanosti. Zakoreninjena v najbolj aktualno sedanjost in jasno zazrta v prihodnost v prostoru pogosto vzbudi veliko zaslužene pozornosti ter spodbuja vizionarskega in inovativnega duha.

Foto: LokalPatriot

Ponudniki

Klima v delovnem okolju je pogosto pogojena tako z druženjem v času dela kot s priložnostmi za druženje izven običajnega delavnika. Kava, pijača in druge običajne oblike druženja pa niso edina možnost, kultura lahko vsekakor ponudi pester nabor alternativ. Obisk koncerta, tečaj sodobnega plesa, obisk premiere itd. Priložnosti za druženje in kulturno udejstvovanje je še in še!

• dvig produktivnosti kadrov;
• večja predanost zaposlenih

• organizacijska klima in zadovoljstvo zaposlenih

Premiere so tudi pomembni družabni dogodki. Ker je umetnost aktivnost, ki sama po sebi nudi prostor za čudenje, so pogovori po premierah vedno pestri in dinamični, kar bo zaposlenim ponudilo priložnost za dodatno povezovanje in spoznavanje izven običajnih okvirov.

Foto: Mankica Kranjec/Gledališče Glej

Ponudniki

Razstave se dogajajo na zelo različnih področjih. Vse od klasičnih razstav, ki so posvečene vizualni umetnosti, do intermedijskih razstav, pa tudi razstav ilustracij knjig, razstav kulturne dediščine in drugih. Otvoritev razstave je odlična priložnost, da se, obdani z umetnostjo, sodelavci spoznajo tudi izven delovnega okolja.

Foto: TAM TAM Inštitut

Ponudniki

Koncerti so prepoznavna oblika druženja. Le redki pa so dovolj korenjaški, da bi pokukali čez ograje preizkušene popularne glasbe ter tam posedeli na neuhojenih glasbenih jasah. Obisk koncerta, ki je posvečen eksperimentalni glasbi ali pa alternativnim glasbenim produkcijam, bo zaposlenim ponudil priložnost ob zabavi krepiti tudi duha ustvarjalnosti in inovativnosti.

Foto: Društvo Amadeus

Ponudniki

Podjetja pogosto organizirajo Dedka Mraza, dogodek pa je še posebej magičen, če darila pospremi še gledališka predstava. Številne nevladne organizacije in samostojni kolektivi se posvečajo produkciji otroških predstav, ki so primerne za takšne priložnosti.

Foto: Tomaž Lapajne Dekleva/Arhiv KUD Unikat

Ponudniki

Izvedba kulturniškega kluba v podjetju po eni strani predstavlja priložnost za druženje, sočasno pa lahko predstavlja tudi prostor za naslavljanje specifičnih izzivov v podjetju. V feminističnem klubu lahko naslavljate vprašanja spolne enakosti v podjetju, bralni ali dramski klubi lahko okrepita komunikacijske sposobnosti, foto klub pa sposobnost vizualnega komuniciranja.

Foto: ŠKUC

Ponudniki

Tudi literarni večeri ob umetniški komponenti je odlična priložnost za druženje in spoznavanje sodelavcev.

Foto: Rebeka Bernetič/Društvo humanistov Goriške

Ponudniki

Imate v podjetju mizo za namizni tenis ali ročni nogomet? Morda ste od podjetja prejeli karte za fitnes ali karte za smučanje. Omenjene priložnosti za športne aktivnosti pogosto ostanejo neizkoriščene, kultura pa tudi na tem področju ponuja alternativno. Tečaj sodobnega plesa je dobra priložnost izvendelovno druženje, ki bo poskrbela tudi za razvoj fizičnega zdravja udeležencev.

Foto: Nada Žgank/Mesto žensk

Ponudniki

Umetnosti se je možno učiti tudi preko delavnic, ki poleg učenja specifičnih veščin in spodbujanja ustvarjalnosti nudijo izvrstno priložnost za druženje zaposlenih. Delavnice ustvarjalci izvajajo na področju glasbe, pisanja, risanja, stripa, tehnično usmerjene intermedijske umetnosti in drugih umetniških področji.

Foto: Gašper Markun/Zveza društev slovenskih filmskih ustvarjalcev

Ponudniki

Poslovna darila v obliki vavčerjev za obisk kulturnih prireditev ali celoletno naročnino na revijo izstopajo iz običajnega nabora poslovnih daril, krepijo prepoznavnost in prispevajo k večjemu ugledu vašega podjetja pri partnerjih. Obdarovanim boste z darilom omogočili razvijati svoje potenciale ali bolje razumeti sporočilo vašega podjetja.

• ustvarjanje konkurenčne prednosti (pri B2B poslovanju);
• boljši poslovni odnosi;
• večja prepoznavnost (krepitev podobe vašega podjetja, prepoznavnost)

• odstotek ohranjenih poslovnih partnerstev;

Ker se okusi posameznikov razlikujejo, je vavčer za različne umetniške zvrsti zelo primerna rešitev, če dokončno odločitev o izboru umetnine želite prepustiti obdarovancu. Vavčerje je možno unovčiti na različnih umetniških področjih (gledališke predstave, kino projekcije, koncerti, …), za vavčer pa lahko kupite tako abonma, posamezno vstopnico ali pa vstopnico za festival.

Foto: Zavod Federacija Ljubljana

Ponudniki

Če svoje poslovne partnerje poznate dovolj dobro ali želite s vstopnicami za točno določeno predstavo poslati tudi jasno sporočilo (na primer za predstavo, ki obravnava določen družbeni problem,) potem je izbor posameznih vstopnic prava izbira. Vstopnice so na voljo za različne umetniške discipline, vse od koncertov do gledališke predstave in kino projekcij.

Foto: Aleš Rosa/Emanat

Ponudniki

V svetu poslovnega obdarovanja je bila knjiga svoj čas med bolj prepoznavnimi darili. V naboru različnih, na videz bolj uporabnih predmetov je knjiga kot poslovno darilo nekoliko potonila v pozabo, a je hkrati še kako primerno poslovno darilo. Knjiga prenese jasno sporočilo in je trajna dobrina.

Foto: ŠKUC

Ponudniki

Letna naročnina na kulturniške revije je nenehni opomnik na dober poslovni odnos. Ponudba kakovostnih in širši javnosti vsebinsko dostopnih humanističnih in leposlovnih revij, pa tudi specializiranih, ki se posvečajo drugim umetnostnim področjem, je v Sloveniji izrazito pestra.

Foto: Društvo humanistov Goriške

Ponudniki

Glasbene izdaje so uveljavljeno darilo. Žlahtne uspešnice lahko ob posebnih priložnostih dopolnite z izborom iz ponudbe kakovostne glasbene produkcije domačih in tujih avtorjev, ki stremijo k zvokovni inovaciji. Zvočne izdaje so dostopne predvsem na področju glasbe in filma.

Foto: Emanat

Ponudniki

Slike, fotografije, grafike in plakati so različni tipi vizualnih umetnosti, katerih narava je lahko lahkotna, humorna, tudi abstraktna. Z vizualnimi elementi je možno poudariti tudi specifično sporočilo podjetja  (z ustreznim in premišljenim izborom kakovostnih fotografij narave podjetje, na primer, lahko podčrta svojo ekološko naravnanost).

Foto: Rebeka Bernetič/Društvo humanistov Goriške

Ponudniki

Nagrade pripomorejo k izboljšanju odnosov z zaposlenimi in njihovega počutja v kolektivu. Z obiskom kulturnih dogodkov posameznik krepi razvoj čustveno-motivacijskih, socialnih in komunikacijskih veščin, ki obenem krepijo sposobnost vseživljenjskega učenja. Vstopnica za obisk predstave je darilo, ki prejemniku poleg zabave omogoča krepitev lastnih kompetenc ter tako izstopa iz običajnega nabora nagrade za zaposlene. S premišljeno izbrano knjigo ali celoletno naročnino na revijo boste izstopili z izvirnim darilom, ki ga bo zaposleni prejemal skozi vse leto.

• dobro interno delovanje in sodelovanje med zaposlenimi;
• rast inovativnosti.

• organizacijska klima in zadovoljstvo zaposlenih;
• zavzetost zaposlenih;
• spremljanje števila idej in inovacij.

Zaposleni kot nagrado lahko prejmejo vavčer za nakup vstopnice v poljubni kulturni organizaciji ter izberejo dogodek po svojem okusu. Tovrstno darilo lahko predstavlja tudi priložnost za druženje med zaposlenimi ter krepitev komunikacijskih in socialnih veščin.

Foto: Drago Videmšek/Studio25

Ponudniki

Zaposleni kot nagrado lahko prejmejo vstopnico za obisk kulturnega dogodka, kar sočasno predstavlja priložnost za druženje med zaposlenimi ter krepitev komunikacijskih in socialnih veščin.

Foto: Nada Žgank/Mesto žensk

Ponudniki

Zaposleni kot nagrado prejmejo naročnino na izbrano revijo. Pozornost za zaposlene, ki traja celo leto, hkrati pa s kakovostnimi vsebinami spodbuja njihov ustvarjalni potencial in komunikacijske veščine.

Foto: Tam-tam inštitut

Ponudniki

Zaposleni kot nagrado prejmejo naročnino na izbrano revijo. Pozornost za zaposlene, ki traja celo leto, hkrati pa s kakovostnimi vsebinami spodbuja njihov ustvarjalni potencial in komunikacijske veščine.

Foto: Društvo humanistov Goriške

Ponudniki

Zaposleni kot nagrado prejmejo zgoščenko s skrbno izbranim filmom ali glasbo domačih ustvarjalk_cev. Z nagrado lahko nadgradimo obisk živega dogodka, spodbudimo k aktivni udeležbi in omogočimo ustvarjanje prijetnejše delovne atmosfere.

Foto: Radio Študent

Ponudniki

Zaposlenim lahko podarimo grafični element, ki bo obogatil njihov dom in utrdil povezavo s podjetjem, obenem pa z darilom pozitivno vplivamo na splošno počutje in ohranjanje ustvarjalnosti.

Foto: Ravnikar Gallery Space

Ponudniki

Sponzorska partnerstva za podjetja predstavljajo enega od orodij marketinškega komuniciranja, za kulturne organizacije in samozaposlene v kulturi pa način pridobivanja resursov za svoje delovanje.

• upravljanje z blagovno znamko;
• doseganje ključnih ciljnih skupin;
• diverzifikacija portfolia marketinških orodij

• prepoznavnost blagovne znamke podjetja
• vpliv pojavnosti na sponzoriranem kulturnem dogodku na navade znotraj ciljne skupine potrošnikov
• pripravljenost strank, da podjetje priporočijo naprej

Vrednost aktivnosti in višina sponzorskega vložka je pogojena s strateškimi cilji

Foto: Nada Žgank/Mesto žensk

Ponudniki

Donacije so v javnosti še vedno prepoznane kot najbolj nedvoumen znak družbene odgovornosti podjetja. Kar 82% potrošnikov je pripravljenih zamenjati blagovno znamko, če ta podpira organizacijo ali misijo, ki jim je pomembna.

• upravljanje z blagovno znamko;
• doseganje ključnih ciljnih skupin;
• diverzifikacija portfolia marketinških orodij

• prepoznavnost blagovne znamke podjetja
• vpliv pojavnosti na sponzoriranem kulturnem dogodku na navade znotraj ciljne skupine potrošnikov
• pripravljenost strank, da podjetje priporočijo naprej

Višina doniranega zneskaje odvisna od podprtega projekta in dogovora med partnerjema.

Foto: Radio Študent

Ponudniki

Team building pozitivno vpliva na komunikacijo, motivacijo in sodelovanje zaposlenih, izvedba preko kulturniških vsebin pa pri udeležencih dodatno krepi sposobnost inovativnega razmišljanja, ustvarjalnosti in iskanja rešitev v omejenih časovnih okvirjih.

• dvig inovativnosti in produktivnosti zaposlenih;
• večja odzivnost in odpornost na spremembe;
• dobro interno delovanje in sodelovanje med zaposlenimi.

• organizacijska klima in zadovoljstvo zaposlenih;
• fluktuacija zaposlenih in odsotnost z dela;
• zavzetost zaposlenih;
• spremljanje števila idej in inovacij;

Team building se je razvil kot orodje, s pomočjo katerega v podjetjih zasledujemo širok nabor ciljev: povezovanje med posamezniki; krepitev zaupanja, sodelovanja in spodbujanja; dvig motivacije; odkrivanje razmerij moči; izboljšana komunikacija in refleksija komunikacijskih tokov v ekipi; dvig produktivnosti idr. Z metodologijo nalog zajemamo deloma iz bazena klasičnih team building nalog, deloma pa črpamo iz metod dela, ki jih pri razvoju umetniških del uporabljajo ustvarijalke_ci. S tem želimo predstaviti dodano vrednost povezovanja podjetij s kulturnimi ustvarjalci. Team building je namreč forma, ki lahko na zabaven način prepleta karakteristike obeh sektorjev.

Foto: Nada Žgank/Mesto žensk

Ponudniki

Scavenger hunt (lov za namigi) se je razvil kot orodje, s pomočjo katerega v podjetjih zasledujemo širok nabor ciljev: spodbuja vodenje, komunikacijo in interakcijo; timsko delo je ključnega pomena za reševanje namigov; izboljšuje poslovne veščine; spodbuja ustvarjalnost in razmišljanje “izven okvirov”; prispeva k dvigu morale; spodbuja prilagodljivost. Hkrati ta oblika team buildinga udeležencem na zabaven in dinamičen način približa kulturna prizorišča, vsebine in akterje, mimo katerih so se morda nevede sprehodili že neštetokrat tudi na svojih službenih poteh.

Foto: Mesto žensk

Ponudniki

Četudi umetnost pogosto primarno ni videna kot investicija, pa je to vsekakor ena od lastnosti različnih zvrsti umetnin. Umetnine lahko v nekaj letih iz povsem dostopnih cen poskočijo v finančne višave, ki so številnim nedosegljive. Investicije v umetnost so sicer manj predvidljive, potencial za donos pa kljub temu ostaja nezanemarljiv.

• večja prepoznavnost (krepitev podobe vašega podjetja, prepoznavnost);
• dobro interno delovanje in sodelovanje med zaposlenimi;

• organizacijska klima in zadovoljstvo zaposlenih;
• dolgoročna finančna uspešnost;

Slike, fotografije, grafike in plakati so različni tipi vizualnih umetnosti, ki jih je možno kupiti tudi kot investicijo. Umetniškim delom ob preboju njihovih ustvarjalcev pogosto skokovito naraste vrednost, številna podjetja na nakup slik in drugih grafičnih elementov gledajo tudi iz tega vidika.

Foto: Ravnikar Gallery Space

Ponudniki

Produkcija filma je eden finančno večjih zalogajev v svetu umetnosti, zato – tudi z mislijo na njihovo donosnost, če se izkaže, da gre za uspešnico – v njihove proračune pogosto vlagajo različni investitorji.

Foto: Elias Merino in Tadej Droljc

Ponudniki

Investicija v gledališko predstavo ponuja drugačno obliko investiranja, ki jo je možno dopolniti s sponzorstvom in s tem poskrbeti za celostno večjo prepoznavnost v določenem segmentu potencialnih strank.

Foto: Via Negativa

Ponudniki

Izbrani kulturni dogodek bomo v dogovoru z vašim podjetjem obogatili z aktivnostmi, ki bodo ponudile priložnost za mreženje vaših poslovnih partnerjev, predstavnikov vašega podjetja s predstavniki drugih podjetij ali zaposlenih z drugimi deležniki podjetja. Mreženje lahko poteka kot spremljevalni dogodek javnega kulturnega dogodka (pogovor z ustvarjalci, ogled zakulisja, pogostitev po predstavi) ali kot ekskluzivni dogodek za vaše povabljene (ogled generalke, obisk na vaji pred premiero).

• ustvarjanje konkurenčne prednosti (pri B2B poslovanju);
• boljši poslovni odnosi;
• večja prepoznavnost (krepitev podobe vašega podjetja, prepoznavnost).

• organizacijska klima in zadovoljstvo
• delež ohranjenih poslovnih partnerstev;
• število novih poslov, sklenjenih z udeleženci dogodka;
• organizacijska klima in zadovoljstvo zaposlenih.

Kulturni dogodek je lahko priložnost za mreženje različnih deležnikov vašega podjetja. Ponudniki bomo skupaj z vami poiskali ustrezen dogodek (npr. glede na vsebino, tip), ki bo služil kot uvod ali pa zasnovali ekskluziven dogodek, ki ga bodo udeleženci še dolgo pomnili.

Foto: Aleš Rosa/Emanat

Ponudniki

Aktivnost vključuje izmenjavo resursov, s katerimi razpolagata podjetje in kulturna organizacija. Podjetje kulturni organizaciji nudi materiale, rabo prostorov ali storitve, ki jih potrebujejo za nastajanje umetniških del, produkcij ali organizacijo dogodkov (npr. grafično oblikovanje, skladiščni prostor, distribucija promocijskih materialov, prevod in jezikovni pregled, pravno svetovanj idr.) organizacije in posamezniki v zameno ponudijo svoje umetnine in kulturne dobrine.

• večja predanost vrednotam in ponotranjenje vizije med zaposlenimi
• večanje inovativnosti
• večja prepoznavnost med poslovnimi partnerji in strankami

• organizacijska klima in zadovoljstvo zaposlenih
• zavzetost zaposlenih
• delež absentizma (meri se v deležu neaktivnih ur zaposlenih – bolniška, dopust, varstvo in skrb
za družinske člane, idr.)

Izvedbo aktivnosti krojijo potrebe in obstoječi resursi obeh partnerjev. Vrednost in vsebina izmenjave je odvisna od vsakega projekta oziroma partnerstva, zato je ni mogoče opredeliti vnaprej.

Foto: Ravnikar Gallery Space

Ponudniki

Ustvarjalke_ci v kulturi se pri razvoju vsebin in umetniških del poslužujejo številnih inovativnih metod, ki omogočajo vživljanje v pozicijo različnih družbenih skupin, kulturnih kontekstov in domišljijskih svetov. Tudi v podjetjih pri iskanju inovacij stremimo k razmišljanju izven obstoječih okvirov, pri čemer vam lahko pomagajo uveljavljeni akterji s področja kulture. Aktivnost je primerna tako za zaposlene kot vaše poslovne partnerje in stranke.

• ustvarjanje konkurenčne prednosti (s pomočjo boljšega razumevanja potreb uporabnikov);
• dvig inovativnosti in produktivnosti zaposlenih;
• večja odzivnost in prilagodljivost na spremembe.

• spremljanje števila idej in inovacij.

Metoda razvoja inovacij, s pomočjo katere se vživimo v uporabnika in prevprašamo svoje domneve (in stereotipe) o potrebah in uporabniški izkušnji ciljnih skupin za naše storitve ali izdelke. S pomočjo metode na novo premislimo naše rešitve z globljim razumevanjem problema, ki ga naša ponudba rešuje za uporabnika. Design Thinking je pristop, usmerjen v iskanje rešitev preko nabora metod, ki so izrazito praktično naravnane.  

Foto: Gašper Markun/Zveza društev slovenskih filmskih ustvarjalcev

Ponudniki

Je metoda prevpraševanja ustaljenih tokov razmišljanja pri ustvarjanju novih strategij, upravljavskih rešitev, poslovnih modelov ali komunikacijskih orodij. Gre za preplet miselnosti kulturnega in metodologije gospodarskega sektorja. Združuje metode dela, ki pri reševanju širokega nabora izzivov zahtevajo kombinacijo odprtosti, prevzemanja tveganj in razvijanja drugačne miselnosti. S pomočjo metod Art Thinkinga boste zaposlene spodbudili k razmišljanju izven ustaljenih okvirov.

Foto: Borut Bučinel/Gledališče Glej

Ponudniki